|  پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
استخدام بیش از 170 نفر جهت اشتغال در پستهای برق اصفهان و چهارمحال و بختیاری

استخدام بیش از 170 نفر جهت اشتغال در پستهای برق اصفهان و چهارمحال و بختیاری

شرکت بهره بردار پست های برق منطقه ای اصفهان در نظر دارد جهت تکمیل كادر فنی و نیروي انسانی خود  در مشاغل خدماتی، نگهبانی و اپراتوري از بین واجدين شرايط فارغ التحصیل مرد با برگزاري آزمون كتبی, مصاحبه حضوری و گزينش بیش از 170 نفر را استخدام نماید.

برای مشاغل اپراتور ایستگاه های فوق توزیع 63 کیلوولت دارا بودن مدرک فوق دیپلم برق در گرایش های برق صنعتی، قدرت، الکترونیک،الکتروتکنیک، تجهیزات پست و شبکه های انتقال و توزیع و کنترل و برای مشاغل اپراتور ایستگاههای انتقال 230 و 400کیلوولت دارا بودن مدرک لیسانس برق در گرایش های کنترل، قدرت، الکتروتکنیک،تجهیزات پست و شبکه های انتقال و توزیع لازم است.

برای مشاغل خدماتی دارا بودن حداقل مدرک دیپلم از هر نوعی و برای مشاغل نگهبانی دارا بودن مدرک دیپلم متوسطه ریاضی، دیپلم و فوق دیپلم کلیه گرایش های برق و کامپیوتر و مکانیک و ساختمان و معماری مورد نیاز است.

قبولی در آزمون به منزله استخدام قطعی نمیباشند بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و روانشناختی، تست آمادگی جسمانی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصلاح نیز جهت تصدی شغل مورد نظر الزامی میباشد. 

به کارگیری افراد پذیرفته شده در این بخش ها برحسب نمرات کلی آزمون و مصاحبه وشرایط تصدی شغل به تدریج درسال 96 و 97 صورت می گیرد.

مواد آزمون در گروهها اپراتورها برای مقاطع کاردانی و کارشناسی و بالاتر بصورت زیر است:
دروس عمومی: زبان و ادبیات فارسی -هوش و استعداد تحصیلی-ریاضی عمومی- فن آوری اطلاعات- معارف اسلامی- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون اساسی
دروس تخصصی: الکترونیک، مدارالکتریکی، مبانی ماشین های الکتریکی (ترانسفورماتور)، تجهیزات پست، مبانی کنترل و زبان تخصصی

مواد آزمون در گروه نگهبانی و خدماتی عبارتند از: فارسی و آیین نگارش، معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی اجتماعی و مبانی قانونی، مبانی کامپیوتر، آمادگی دفاعی، هوش و توانمندیهای ذهنی

مهلت ثبت نام در آزمون تا تاریخ 20 اسفندماه 96 اعلام شده است. آزمون رشته های شغلی در روز پنج شنبه مورخ 26 اسفندماه 95 برگزار می گردد. 

برای مشاهده آگهی و ثبت نام در این آزمون استخدامی به وب سایت azmoon.iheari.ir مراجعه نمایید.